Yhteenveto Ruoholahden Pysäköinti Oy:n vuoden 2025 asiakastyytyväisyyskyselystä
Hyvän arvosanan (4-5) antoi 79,7 % vastaajista (nousua 66,9 %:sta), heikon (1-2) 5,9 % (laskua 8 %:sta). Tyytyväisyys on kasvanut merkittävästi.
Sähköauton latauksen palaute:
•Positiivista: Pörssisähköoptimointi ja latausmahdollisuuksien lisääminen saavat kiitosta.
•Kehityskohteet: Toivotaan joustavampia latausaikoja ja hintarajoja.
•Tekniset ongelmat: Modeemihäiriöt, sulakkeiden laukeaminen, 22 kW -latureiden pörssisähkön puute.
•Toiveet: Nopeampia latureita ja selkeämpää tietoa.
eParking-sovelluksen palaute:
•Maksuongelmat: Maksaminen hankalaa, verkko- ja e-laskuvaihtoehdot puuttuvat.
•Käytettävyys: Sovellus hankala, kirjautumisongelmia, hidas. Toivotaan pikakuvaketta oven avaukselle.
•Asiakaspalvelu: Kokemukset vaihtelevat, vastausajat pitkiä, yhteystietoja vaikea löytää.
•Positiivista: Osa tyytyväisiä sovellukseen ja automaattiseen maksuun.
Tyytyväisyys on parantunut sekä yleisesti että asiakaspalveluun liittyen. Kehitystarpeita on latauksen joustavuudessa, teknisissä ongelmissa, sovelluksen käytettävyydessä ja maksuvaihtoehdoissa.
Comments are closed