Yhteenveto Ruoholahden Pysäköinti Oy:n vuoden 2025 asiakastyytyväisyyskyselystä

Hyvän arvosanan (4-5) antoi 79,7 % vastaajista (nousua 66,9 %:sta), heikon (1-2) 5,9 % (laskua 8 %:sta). Tyytyväisyys on kasvanut merkittävästi.

Sähköauton latauksen palaute:

•Positiivista: Pörssisähköoptimointi ja latausmahdollisuuksien lisääminen saavat kiitosta.

•Kehityskohteet: Toivotaan joustavampia latausaikoja ja hintarajoja.

•Tekniset ongelmat: Modeemihäiriöt, sulakkeiden laukeaminen, 22 kW -latureiden pörssisähkön puute.

•Toiveet: Nopeampia latureita ja selkeämpää tietoa.

eParking-sovelluksen palaute:

•Maksuongelmat: Maksaminen hankalaa, verkko- ja e-laskuvaihtoehdot puuttuvat.

•Käytettävyys: Sovellus hankala, kirjautumisongelmia, hidas. Toivotaan pikakuvaketta oven avaukselle.

•Asiakaspalvelu: Kokemukset vaihtelevat, vastausajat pitkiä, yhteystietoja vaikea löytää.

•Positiivista: Osa tyytyväisiä sovellukseen ja automaattiseen maksuun.

Tyytyväisyys on parantunut sekä yleisesti että asiakaspalveluun liittyen. Kehitystarpeita on latauksen joustavuudessa, teknisissä ongelmissa, sovelluksen käytettävyydessä ja maksuvaihtoehdoissa.

Liitteenä tiivistelmät asiakaskyselystä PDF-muodossa.

Categories:

Tags:

Comments are closed

fiFinnish